Brev:
Sover dårligt igen - 9 mdr.
22. august 2007
Alder:
9 mdr.
Sover dårligt igen - 9 mdr.
Kære Helen
Vores lille pige som lige er fyldt 9 måneder er begyndt at sove rigtig dårligt. Hun bliver lagt kl. 20 og sover så til omkring kl. 00. Så vågner hun og er helt ulykkelig. Vi prøver med vand og ind i mellem tilbyder vi også mælk fra flaske, men det har ikke den store interesse. De første 6 måneder havde vi faktisk det samme problem, men samme dag som hun blev 6 måneder sov hun igennem og sov fra kl. 20 til 07 - helt fantastisk.
Vi har en idé om at det kan være hendes tænder, da hun er ved at få de to fortænder men så kan vi ikke forstå hvorfor det så ikke gør ondt om dagen, for her sover hun rigtig godt. 2 timer om formiddagen og ca - 1 1/2 time om eftermiddagen. Men hvis det ikke er tænder så bliver jeg i tvivl om hvad det så kan være.
Måske kan du give os en idé om hvad det kan være??
Mange tak for en rigtig god brevkasse.
Med venlig hilsen Maria