Brev:
Gravid i uge 35
26. august 2007
Alder:
0 mdr.
Gravid i uge 35
Hej Helen
Ja nu nærmere tiden sig og jeg er stoppet med at arbejde. Når jeg kommer til aften hver dag ca fat mellem 17-19 så får jeg så mange smerter i underlivet det trækker helt vildt, ligesom om der står en nedenunder mig og trækker i et elastik også slipper, det er en virklig slem smerte i underlivet.
Hvad er det? Kan det være plukveer?
Det første barn jeg fik for snart 5 år siden havde jeg rigtig mange plukveer, men de gjorde slet ikke ondt, det her er så smerte fuldt at hvis jeg går rundt imens jeg får dem, så må jeg simplehen stoppe op og tage et hvil og bukke mig helt forover.
Hvordan ser en slimprop ud?
Jeg tror nemlig min er gået for ca 14 dage siden, men nogen siger det også kan være slim fra endetarmen. Hvis nu det er slimproppen må man så gå i svømmehallen?
Jeg glæder mig meget til at høre fra dig, hvis du kan nå og svarer mig inden onsdag den 29-8-2007 så vil jeg blive glad da jeg skal på ferie og bade i en svømmehal, så hvis jeg ikke må så er det jo godt og vide det.
1000 tak for en god brevkasse.
Hilsen Mette