Brev:
Madplan på skråplan - 8 mdr.
27. august 2007
Alder:
8 mdr.
Madplan på skråplan - 8 mdr.
Hej Helen..
Så er vi på banen igen , denne gang har vi brug for lidt råd og vejledning ang. kostplan.. Synes vi er røget lidt ud på et skråplan..
Vores datter vågner ved 3-4 får en fl. MM og vågner derefter igen ved 7.. ved 8 tiden får hun havregrød og 11 puttes hun med fl. MM 180 Ml.
ved 13.30 tiden får hun rugbrødshapser med forskelligt pålæg samt lidt frugt.
kl ved 15 tiden får hun igen en fl. mm til at falde i søvn på.. så får hun aftensmad med os.. Grøntsager, kartoffel, fisk eller kød.. Men så får hun lige igen en fl MM til at falde i søvn på.. OG DET ER JO HELT GAL TMED ALT DEN MM. Hun er blevet temmelig fed den sidste mdr hvor dette har stået på.. Hun drikker desuden masser af vand af kop..
Hvordan ville du lave en ny madplan så hun ikke får al den mælk.?? Og hvordan afskaffer vi maden om natten ??
Glæder os til at høre fra dig..
Med venlig hilsen
Lars og Rikke