Brev:
Skemad - 4 mdr.
28. august 2007
Alder:
4 mdr.
Skemad  - 4 mdr.
Hej
Vi er begyndt at give Jonas skemad. Han får risgrød, som jeg selv koger, sidst på eftermiddagen. Vi startede for 6 dage siden, han er meget glad for det og efter 3 dage var han oppe på at spise en lille dl. Jeg tror sagtens han kan spise mere, men jeg er bange for at give ham for meget - så han får ondt i maven.
Hvornår kan jeg begynde at give ham 2 måltider skemad om dagen? Jeg er blevet i tvivl om jeg skal jeg blande grøden med modermælk eller mme? Det syntes jeg nemlig at have læst et eller andet sted.
Jeg ammer ham ca en time efter han har spist.
Jonas bliver 5 mdr 11 sep.
Hilsen Jonas mor