Brev:
Hysterisk ved flaskespisning
28. august 2007
Alder:
1 mdr.
Hysterisk ved flaskespisning
Hej Helen
Jeg har en dejlig dreng på 5 uger. Han vejer nu 4800 g (+600 g på 14 dage) efter han ved fødslen vejede 4130 g. Efter mange ammeproblemer får han nu kun flaske, og det fungerer i det store hele fint.
Han er dog begyndt at blive hysterisk når han spiser og som regel efter en 5-10 min. hvor han har spist ca. 60-70 ml.
Det er ikke ved hvert måltid og der er ikke noget mønster i hvornår det sker. Han virker som om han stadig er sulten, og her til aften spiste han fx 40 ml mere da han endelig faldt til ro.
Skal vi bare sige at det er fint han ikke spiser mere selvom han virker sulten, eller hvad skal vi gøre? Og kan der være en grundt til at bliver hysterisk?