Brev:
Modermælkserstatning og vælling?
31. august 2007
Alder:
13 mdr.
Modermælkserstatning og vælling?
Hej Helen
Håber det er ok, at jeg skriver til dig med et spørgsmål, der ikke er så relevant for mig (i hvert fald ikke før jeg får nr 2 :o) men med noget, jeg har talt med en veninde om, der blev mor i maj.
Hvad er forskellen på MME og vælling? Og hvornår bruger man hvad?
Venlig hilsen Tine