Brev:
En manual, tak!
31. august 2007
Alder:
12 mdr.
En manual, tak!
Kære Helen
Det er da godt, du findes, for lige for tiden har vi bare mange spørgsmål herhjemme ;) Er det mon tit sådan omkring 1-års-fødselsdagen?
Nuvel, vi har fejret Jens' 1 års fødselsdag - hurra! Vi kan næsten ikke fatte, at vores lille pus er blevet så stor. Det er jo fantastisk. Efter at tænderne brød frem, har han også været stor fan af vuggestuen - SÅ skønt! Det er faktisk en stor aflastning, at nogle andre også passer lidt.
Men samtidig kan vi godt mærke, at der sker alt muligt med Jens - og med familien. Fx har Jens for første gang favoriseret en af os ... og så er det guddødeme FAR!!! Det er nok forventeligt, da jeg jo arbejder og far altid er hjemme (her må du gerne indsætte, at "JA DET ER DET" - jeg ARBEJDER på at være voksen omkring det og bare lade Jens komme til mig... sagde mor med spag stemme ;)).
Men han er også blevet en kvik lille en, der begynder at blive meget mere bevidst om, hvornår han skælder ud og den slags. Han har et stort temperament, hvis det virkeligt gælder.
Indtil nu har vi været rigtigt glade for bogen "60 vidunderlige uger", hvor er den dog god! Men har du et eller flere forslag til en bog om barnets bevidsthed og opdragelse til fra 1 år og frem. Vi er nemlig nogle gange lidt i tvivl om, hvor meget opdragelse mv vi skal rykke ud med. Vi bruger selvfølgelig maven og intuitionen, men det kunne bare være meget rart med lidt "akademia" også ;)
Kort sagt: vi skal bare have en manual, ikk' .... hahaha ;)
Kærlig hilsen
Katja