Brev:
Grynter og gir sig
1. september 2007
Alder:
2 mdr.
Grynter og gir sig
Hej Helen:-)
Tusinde tak for dit sidste svar af mit spørgsmål.
Har et andet spørgsmål som du måske kan hjælpe mig med?
Det er selvfølgelig omkring Kaya.
Om natten efter hun har fået mad omkring ved en 4 tiden og har bøvset/pruttet færdig, falder hun meget hurtigt i søvn igen, men slet ikke tungt.. Problemet er, at hun ligger i ca to timer eller ja faktisk ind til vi står op, ligger hun og gir sig og kan ikke rigtig finde indre ro, men øjnene er lukkede og det er ikke sådan at hun er nem og vække. Vi har gentagene gange prøvet at lade hende komme op og bøvse endnu engang, men det er hjælper ikke rigtig,.. Nogen gode forslag??
Venlig Hilsen Helle