Brev:
Mad, spiser mindre
2. september 2007
Alder:
2 mdr.
Mad, spiser mindre
Hej Helen.
Tak for en rigtig god brevkasse, jeg snart har benyttet mig meget af!
Jeg har endnu et spørgsmål, eller rettere sagt, vil vi bare være sikker på vi gør det rigtige.
Emily er nu 10 uger, og hun stor trives - griner og smiler meget og er veltilfreds =) Hun vejede 3670 gram ved fødslen og var 53 cm. Da sundhedsplejen var her i sidste uge, vejede hun 6 kg og var 62 cm, så man må sige hun vokser flot.
Jeg både ammer hende og hun får flaske, og indtil i sidste uge, spiste hun 100 ml efter jeg havde ammet hende, og når hun kun fik flaske fik hun mellem 130-140 inden hun var mæt.
Det har dog ændret sig meget siden sidste uge. Hun er nu pludselig begyndt at sove kl. 20 til kl. 23, hvor hun får lidt bryst og så sover hun igen til kl. 06-07!!
Hun spiser også kun ca. 50 ml. efter hun har fået bryst og ca. 90-100 ml. når hun får flaske... Så hun spiser ikke så meget som hun har gjort!
Er det måske fordi hun ikke vokser så meget nu? Eller skal vi vække hende, og få hende til at spise mere?
Hun trives jo, og er en glad baby!
Med venlig hilsen
Helle