Brev:
Flytning - 22 mdr.
3. september 2007
Alder:
22 mdr.
Flytning - 22 mdr.
Hej Helen
Situationen er den at vi pr. d. 1 skal flytte i nyt hus og jeg vil derfor gerne høre din mening om, hvordan vi bedst takler flytningen og Benjamin.
Vi kan ikke rigtig finde ud af om det er bedst at Benjamin deltager på selve den dag hvor vi flytter - mine tanker går lidt på om det er godt for ham at se at vi flytter vores og hans ting herfra og til det nye hus. Måske kan han så på sin egen måde forholde sig til at vi flytter?
Den anden tanke går på at få ham passet hos hans farmor for at alt flytteriet ikke skal forvirre ham, men det vil måske være mere svært for ham at forholde sig til at han kommer hjemmefra og til hende og derefter bliver hentet og skal nu bo et andet sted?
En ting som også dykker op er at i det nye hus er der en trappe til første sal, her hvor vi bor nu er der ingen trapper,- så hvad er bedst, at vi sætter låge ved trappen eller at vi lærer ham hvordan man kommer op og ned med det samme?
Du har garanteret nogle gode fif til hvordan vi gør det hele nemmest og mindst forvirrende for Benjamin. :-)
Hilsen
Camilla