Brev:
Vågner pludselig om natten - 7 mdr.
4. september 2007
Alder:
7 mdr.
Vågner pludselig om natten - 7 mdr.
Hej Helen
Vores datter på 7 måneder har altid været VILDT god til at sove om natten. Sovet igennem siden hun var ganske lille. Puttet mellem 20 og 21 efter at have spist en flaske MME og vågnet mellem 5 og 7. (Får MME og har altid gjort det, da jeg ikke kunne amme)
Hun er nu begyndt at vågne næsten hver time. Vågner med et skrig. Skal ofte bare have sutten, men andre gange går det ikke og hun skal op og puttes lidt ved mig. Det er ikke nok at lægge hende mellem os i sengen, så bliver hun ved med at græde.
Hun blev kørt ind i vuggestue i sidste uge og er afsted et par gange om ugen. Jeg skal starte arbejde 1 oktober. Hun virkede meget klar på at komme afsted og elsker vuggestuen. Smiler fra hun kommer til jeg henter hende igen. Sover og spiser også meget fint, når hun er der.
Hun sover og spiser også meget fint herhjemme, dog bare ikke om natten. Hun får mos, kogte kødboller, grød, rugbrødshapsere, vand og MME. Er meget dygtig til at spise.
Ellers kan jeg sige at hun er fantastisk sød og nem.
Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Marlene