Brev:
Vågentid?
4. september 2007
Alder:
1 mdr.
Vågentid?
Hej Helen
Vi har tvillingepiger på 5 uger, og som førstegangs mor kan det jo godt være lidt af en mundfuld, så jeg kunne forestille, mig at jeg kommer til at stille dig nogle spørgsmål hen ad vejen :-)
Det går godt med pigerne, men jeg er meget i tvivl om, hvor længe de skal være vågen ad gangen om dagen. Vi har meget svært ved at se, hvornår de er ved at blive trætte, så jeg kunne godt tænke mig en guide-line for, hvordan en dag kunne se ud mht. vågentid og lure.
Jeg ved godt at det er individuelt fra barn til barn, men hvis du kunne give mig noget at gå ud fra, så kan jeg prøve at tilpasse det. Er det alt for tidligt at tænke på at jeg gerne vil indføre nogle rytmer med dem? Det skal nævnes at jeg ammer og 90% af gangene er der tale om at de ammes samtidig.
Måske kunne du også sige mig, hvornår de så skal begynde at være længere vågne end de skal/er nu?
Med venlig hilsen
Marlene