Brev:
Sover hun for meget? - 2 mdr.
4. september 2007
Alder:
2 mdr.
Sover hun for meget? - 2 mdr.
Hej Helen
Min datter er 10 uger.
Jeg vil gerne vide, om det er normalt, at min datter sover så meget som hun gør.
Her er cirka-billede af en typisk dag.
kl.7.30: Vågner op
kl. 7.30-9.00: spiser, pusles, leger, puttes.
9.00-10.00: sover.
10.00 -11.00: spiser, pusles, leger, puttes.
11.00- 14.00: sover.
14.00-15.30: spiser, pusles, leger, puttes.
15.30-17.30: sover.
17.30-20.00: spiser, pusles, leger.
20.00: går i soveværelset, hvor hun ammes i søvn.
20.30-03.00: sover.
3.00: spiser
3.30-7.30. sover.
Knus fra mig.