Svar: Dagpleje - morgenrytme
7. september 2007
Alder:
9 mdr.
Kære Renata
Det er simpelthen så hårdt, når man er nødt til at vække de små fordi dagen bare skal begynde tidligt... det stresser både forældre og barn :o(
Kan det evt. lade sig gøre først at aflevere hende kl. 9, så kunne I måske nå at spise morgenmad til nogenlunde vanlig tid. Eller kunne det lade sig gøre at hun fik sin havregrød i dagplejen, når hun blev afleveret... bare et par idéer.
Hvis ovenstående slet ikke kan lade sig gøre, så må det jo et eller andet sted være som du beskriver, at du forsøger at tage hende lidt tidligere op og så må vi jo håbe på at alt det nye i dagplejen vil hjælpe på humøret om formiddagen og at hun stille og roligt vil vende sig til den nye rytme.
Rigtig meget held og lykke med det og rigtig god weekend:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske