Svar: Underliv efter fødsel
7. september 2007
Alder:
6 mdr.
Hej med dig
Du skal naturligvis have en second opinion og derfor skal du bede om at få en henvisning til en gynækolog, som jo netop har specialuddannelse til at kunne vurdere, hvorvidt tiden vil gøre en ændring eller om man kan gøre noget andet.
Du skal naturligvis ikke stille dig tilfreds med at "man ser ikke pæn ud efter en fødsel" og det du beskriver lyder bestemt relevant at få vurderet en ekstra gang.
Man kan desværre ikke komme til gynækolog uden en henvisning, men du kan godt ringe til en gynækolog og få en tid (der er ofte ventetid) og så efterfølgende ringe til lægen og bede om at få en henvisning, som så kan ligge hos sekretæren og du kan komme forbi og afhente den... det ville jeg gøre:o)
Rigtig meget held og lykke med det:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske