Brev:
Kost, måske mælkeintolerance
7. september 2007
Alder:
4 mdr.
Kost, måske mælkeintolerance
Hej igen!!
Min sundhedsplejerske er begyndt at snakke om at han måske har noget mælke intolerence pga hans uro, afføring mørke grøn/grå agtig, gylpen osv. vi har så prøvet numatrigen og profylac, men vi kan bare slet ikke få noget i ham overhovedet har prøvet i en længere periode... findes der andet vi kan prøve??
Sundhedsplejersken syntes jeg skulle prøve at høre dig. Han har det sidste stykke tid fået nan ha det har da gjort det lidt bedre, men ikke nok. Har lige været ved lægen i dag pga. han vågnede med et skrig, og han har ondt i sine øre, han har heldigvis ikke feber og sover fint i mine arme har så to puder under så vi sover så "højt" som muligt, så kom mine tanker jo straks på mælken igen.. ingen af os har døjet med ørene og heller ikke hans storesøster, og han har ikke været udenfor uden hat, fået træk eller frosset.
Grunden til det med mælken skriver jeg pga nogen i vores famlie har en pige (børnenes kusine) der døjede meget med ørerne og da de stoppede med ko mælk og gik over til soya mælk gik det helt over, hun var selvfølgelig ældre for er der ikke noget med at de først må få soya mælk fra de er et år gamle???
Håber du har nogle forslag.. Han udvikler sig heldigvis fint men der er noget der genere ham som gør at han nogen gange har svært ved at finde ro.
Kan du ha´en rigtig god weekend og tak for dine sider her, de er guld værd for alle os forældre!