Brev:
Lidt af hvert - krudtugle på 8 mdr.
9. september 2007
Alder:
8 mdr.
Lidt af hvert - krudtugle på 8 mdr.
Hej Helen
Så er min skønne søn blevet 8 mdr og der er "krudt" på drengen:-) Han kravler på livet løs og rejser sig ved alt han komme op af...5 tænder er det blevet til og alt skal bides i hvilket kan ses på møblerne og div:-)
Sebastian får 4 måltider om dagen og blir ammet, men der kommer problemmet så for han spiser ikke så meget om dagen, men til gengæld blir det til rigtig mange gange aften og nat..(Vi sover i samme seng)
Hans dag ser således ud
- vågner kl 7.00-8.00
- Får grød øllebrød el havregrød og lidt frugt kl 9.00 ca, og puttes ca 9.30 10.00
sover 40-45 min
- spiser frokost kl ca 12.00 grøntsagsmos med kød og rugbrødshappsere (andet problem)
- sover ca kl 13.00 ca 40-45 min
-prøver at amme her ellers eftermiddag
- grød og lidt frugt kl 15.00-16.00
-puttes 16.30 ca sover 40-45 min
- aftensmad hvad jeg spiser eller grøntsagsmos med kød fisk mm. og frugtmos
- puttes ca 20.00
herefter vågner han og gir sig hver gang han skifter søvnfase ca og vil ha brystet (har selv skabt den dårlige vane:-( ) og spiser tit godt, skal dog lige nævnes at sebastian kun spiser fra det ve-bryst og har gjort det i ca 1 mdr. om natten når jeg er gået i seng sutter han også godt og især meget hvis der er noget andet der generer ham vi sover hurtigt vidre men det blir jo alligevel til mange opvågninger.. til måltiderne om dagen spiser han godt 1-2-dl..tror du ikke han blir ordenlig mæt af min mælk? tror du vi kan få vendt det så længe vi sover sammen:-?
Så til rugbrødshapserne...hmm det er nok mere mig der skal i terapi, jeg er næsten begyndt at hade frokosten da min største frugt er at han skal få noget galt i halsen (lige som alle andre mødre) og egentlig klare han det godt men blir hurtig ukoncentreret også går det lidt galt spiser under en kvart rugbrød, jeg gir ham skorper og agurk men har virkelig svært ved det.:-(( sidder næsten med tlf klar i tilfælde af...springer op hver gang han hoster osv
og til sidst..hvornår skal jeg skære den sidste lur fra, han sover jo i forvejen ikke så meget og kun 45 min til frokost.. er begyndt at være mere vågen om aften nu.. men synes der er lang tid fra kl 14.00 til 19.00-20.00...ligger stadig i sin seng ca 12 timer så det er jo meget skønt..
på forhånd tak:-)
Sebastians mor