Brev:
Rejse - 19 mdr.
13. september 2007
Alder:
19 mdr.
Rejse - 19 mdr.
Hej Helen,
Jeg staar igen overfor at skulle rejse langt med Johan, han er nu 19 maaneder, og jeg er ikke nervoes for rejsen, vi har jo gjort det mange gange.
Men sidst da jeg rejste til Damanrk med ham blev han syg af turen, det hedder vist luftsyge naar man flyver??
Nu skal vi dem anden vej igen... Jeg taenker paa om jeg kan give ham transport piller, men paa apoteket siger de at det kun gaelder til boern over to aar, saadan er det med alt haandkoebsmedicin. Jeg taenker paa om der er andet jeg kan goere, eller om jeg evt. kan give ham en mindre dosis af pillerne end der staar paa pakken??
Paa forhaand tak
Lotte.