Brev:
D-dråber
16. september 2007
Alder:
4 mdr.
D-dråber
Kære Helen,
Tak for dit udførlige svar på min første henvendelse. Jeg har nu et kortere og helt konkret spørgsmål.
Vi diskuterer herhjemme, hvad vi gør når vi en gang i mellem har glemt at give d-dråber. Min mand synes nemlig at vi skal give dobbelt dosis dagen efter vi har glemt at give hende og det forslag er jeg lidt tilbageholdende overfor.
Hvad er det rigtige at gøre?
Med venlig hilsen
Karen