Brev:
Hvor meget mælk - 8 mdr.
16. september 2007
Alder:
8 mdr.
Hvor meget mælk - 8 mdr.
Endnu engang tak for den hjælp du har givet indtil videre... er sikker på at jeg får behov for at bruge dig mange gange endnu...
Kom til at tænke på hvor meget mme hun har brug for at få i løbet af dagen.. hun bliver 8 måneder den 26/9. Hun har indtil idag fået 4 flasker af 150 ml ca. men idag prøvede jeg at give hende noget andet da hun stod op af eftermiddagslur og det har hun virket tilfreds nok med, så er det ok hun nu får 3 flasker af 150 ml ca. Men nu mp vi se om hun sover natten igennem.
Hvonår er det at hun må begynde at få sødmælk?
Det var faktisk alt for denne gang.
Knus