Brev:
Sjælden afføring
16. september 2007
Alder:
6 mdr.
Sjælden afføring
Kære Helen,
Tusind tak for dine gode svar - det går allerede fremad!
Jeg har nu et andet spørgsmål vedr. min søns afføringsmønster. Han har de seneste par måneder kun haft afføring ca. hver 10-12 dag, - det er ikke hårdt og han virker ikke forstoppet, men i dagene op til, kan han dog virke lidt utilpas.
Han er så småt startet op med grød o. lign, og nu hvor han får andet end bryst, skal han så helst have aff. lidt hyppigere?
Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal lade det gå naturens gang (da afføringen ikke virker hård), eller om jeg skal begynde at give ham lactulose?
På forhånd tusind tak.
Venlig hilsen
Mette og Anton