Brev:
Øllebrød til at sove på?
17. september 2007
Alder:
6 mdr.
Øllebrød til at sove på?
Hej Helen
Tusind tak for en fantastisk brevkasse!!!
De gange jeg har haft brug for at skrive har jeg kunnet læse mig til svaret i dine andre besvarelse (-:
derfor kun et hurtigt spørgsmål:
Vil det være i orden at give øllebrød til vores søn til at falde i søvn på?
Han er en sund dreng på snart 7mdr,og han spiser fint om dagen med 4 måltider af fast føde om dagen.
han bliver på nuværende tidspunkt lagt med 220 ml. Hipp kl 20.00
Vi har prioriteret først at give ham næste flaske når han selv vågner om natten (Ca. kl 3.00) da vi selv går i seng kl 22.00.
Problemet er at han efterfølgende sover meget uroligt eller er vågen i lang tid.
Min barsel er overstået for en måned siden og dagene bliver hårde, når natten er lang.
Jeg er vil nu til at prøve at ændre natteflasken til sen aften flaske, da jeg er klar over at børn ikke sover igennem (20.00-05.30(o:) i denne alder. Og det er ikke fordi det er et problem, jeg kunne bare godt tænke mig at prøve med øllebrød, da han en del gange har sovet igennem på mme. Og jeg har læst at man skal være opmærksom på når barnet selv begynder at sige fra, for ikke at gøre natteflaske til en "dårlig" vane.
Mange efterår hilsner Linda