Brev:
Vrøvlet
18. september 2007
Alder:
4 mdr.
Vrøvlet
Kære Helen,
det er da vidst lige i rette øjeblik jeg fik meldt mig ind her. Jeg skal nok lade være med fortsat at henvende med hver hveranden dag :-)
Men min søde datter er helt ved siden af sig selv. Hun er 19 uger /4mdr + og pludselig blevet enormt vrøvlet. Hun piver og klynker og vil ikke ligge selv, men hænge på arm og helst min - far er ikke helt så god for tiden. Hun sover rigtig dårligt om natten og er træt det meste af dagen, men tager kun korte lure og jeg er ude og rokke med barnevognen hele tiden for at få hende til at sove videre efter hun er vågnet og har været ked af et eller andet.
Hun fik en tand i weekenden og der er helt klart en mere på vej. Den ene er fremme og kan ses og høres når man slår med en teske. Den anden titter så vidt frem. Men kan det virkelig være det, der gør hende så utilpas og utidig så længe?
Hun har været sådan siden fredag og jeg bliver da helt bekymret for hende. Jeg kan så vidt få hende til at smile, men så bliver det lynhurtigt for meget og hun går over i klynk.
Fredag græd hun utrøsteligt i 20 min. Jeg kan ikke huske jeg har hørt hende græde så længe og hun hiksede og det hele :-(
Er det bare tænder eller tror du der er noget andet også? Jeg har aflyst alle aktiviteter og går bare hjemme og hygger med hende på hendes præmisser i disse dage, men hvad kan vi ellers gøre for at hjælpe hende?
Tak for dine svar og som sagt, jeg skal nok lade være med fortsat at bombardere dig med spørgsmål.
Karen