Brev:
Hård mave - 3 mdr.
18. september 2007
Alder:
3 mdr.
Hård mave - 3 mdr.
Hej Helen.
Tusind tak for dit hurtige svar på mit sidste spørgsmål, det er virkelig god service:-)
Vi er begyndt at give ham en flaske lidt før end normalt (ca. kl 19.30, ca. 200 ml), et bad og så sover han fint, vi giver ham desuden en flaske omkring kl. 23.30 når vi går i seng, den spiser han som regel sovende.
Hans måltider er ikke helt skema lagt endnu, men ser ca sådan her ud:
7.30: Morgenflaske + hygge på puslebordet. Omkring 200ml
Ca. 9.00 Formiddagslur og barnevognstur.
Ca.11.30 Flaske. Omkring 150-200ml
Ca.13.00-14.00 Powernap, leg osv.
Ca.14.30 Eftermiddagslur og barnevognstur
Ca.16.00 Flaske. Omkring 150-200ml
Hygge, leg osv
Ca. 19.30 Aftenflaske 200ml, bad og puttes i vuggen.
Ca. 23.30 Flaske 200ml.
Ca. 04.00 Amning, sover ved os indtil vi står op omkring kl. 07.00
Den sidste uges tid er han begyndt at få hård mave og svært ved at komme af med afføringen, og han skal jo helst have afføring hver dag ikke? Han får Nan 1.
Med venilg hilsen
Sine