Brev:
Hygiejne, snavs fra fodtøj - hvor skadeligt?
18. september 2007
Alder:
11 mdr.
Hygiejne, snavs fra fodtøj - hvor skadeligt?
Hej Helen
Jeg er i tvivl om, hvor meget det skader min datter - 11 mdr som kravler - at de andre forældre i vuggestuen ikke tager deres fodtøj af (eller blå plastfutter ud over skoene), når de henter og bringer. Vuggestuen ligger midt i Kbh.
Jeg synes det er smadder ulækkert for de små, der hele tiden opholder sig på gulvet, men må konstatere, at jeg er ret alene om den holdning.
Mange venlige hilsener
Christine