Brev:
Vil ikke sove i lift om natten og græder når pusles
18. september 2007
Alder:
0 mdr.
Vil ikke sove i lift om natten og græder når pusles
Hej Helen
Ved ikke om det bare er mig der er for utålmodig, men... Vores dreng (03.09.07) vil ikke sove i sin lift om natten. Der er ingen problemer i løbet af dagen. Der kan jeg fint amme ham også lægge ham over i liften. Men om natten går det bare ikke. Så det ender med at han sover ved os i sengen.
Hverken jeg eller min mand sover specielt godt med ham i sengen. Vi er bange for at komme til at ligge mig på ham, og bange for at han triller om på maven (han falder nemlig i søvn på siden mens jeg ammer ham) Det skal siges at han er en stor dreng på 5 kg. Og han kan selv løfte hovedet ud fra min skulder eller op hvis han ligger på mit bryst også holde det i flere sekunder.
Skal vi lade ham blive i sengen eller er der andet vi kan gøre?
Jeg har et spørgsmål mere... Når han skal skiftes starter han med at græde med det samme han bliver lagt på puslebordet. Har prøver og synge for ham, give ham sutten, nusse han osv. Men intet hjælper. Han stopper først når vi tager ham op igen. Er der noget vi kan gøre? Da det godt kan være lidt stressende. Tror jeg kun har skiftet ham 5 gange uden han har grædt!
Med venlig hilsen
Pernille