Brev:
Søvn - skal jeg bare lade hende styre sit eget ræs :-)
18. september 2007
Alder:
2 mdr.
Søvn - skal jeg bare lade hende styre sit eget ræs :-)
Hey Helen:-)
Ja, nu er min lille Kaya 9 uger.. tiden flyver og der sker mange ting med hende dag for dag.. hun smiler bare du siger Bøhh:-)
Så ja hun er faktisk en super dejlig pige. Har endda prøvet at have barnepige på hende i 8 timer altså i dagtimerne, da hendes far er ved at lave nogle tv optagelser som jeg og familien skulle ind og være publikum på, osse dér var hun en rigtig god pige selvom mor og far var væk i så mange timer.. så vores lille familie stor trives.
Jeg har et spørgsmål omkring hendes søvn.
Da hun netop er sådan en frisk og livlig pige er det meget begrænset hvor meget hun har lyst til at sove i løbet af dagen. Det skal siges at hun sover flot om natten.
- blir puttet om aftenen mellem 20:00-21:00 og sover til kl 04:30 får dér mad og sover videre til kl 7:00
- tager en powernap ca kl 8:30 til 9:15 og er faktisk så vågen i mange mange timer. F.eks. idag har hun været vågen fra kl 11:00 til kl 17:30.
Hun får mad hver 3 time ca 125ml og er godt tilfreds med det.
Det undre mig bare at hun ikke bliver træt på nogen måde, vi leger og synger meget med hende, hun er vældig god til at ligge og sparke med benene og lege med sine hænder, men heller ikke dét kører hende træt?
Selvfølgelig er det vigtigste at hun er glad når hun er vågen og at hun tager sin nattesøvn. Men som mor kan det jo godt være lidt irriterende at hun er vågen konstant da man en gang imellem gerne vil nå at lave nogle ting her hjemme:-)
Er det noget jeg skal være særlig opmærksom på? eller skal jeg bare lade hende styre sit eget ræs:-)
Glæder mig til at høre fra dig
Venlig Hilsen Helle