Brev:
Kost - 4 mdr.
18. september 2007
Alder:
4 mdr.
Kost - 4 mdr.
Hej Helen.
Tak for dit svar på mit seneste spørgsmål. Matthis er nu begyndt at få en god soverytme og jeg kan nu slappe lidt mere af i løbet af dagen, da jeg får et par pauser.
Jeg har de sidste par dage prøvet at introducere Matthis for lidt bananmos. Han får kun hvad der svare til tsk. fulde og han er meget glad for det. Jeg giver ham det, når han kommer op fra middagslur og bagefter får han samme mængde modermælkserstatning som han plejer.
Er det ok, vi giver ham lidt på den måde og så stille og roligt øger mængden over den næste måned, det var lidt min tanke.
Matthis får 5 måltider om dagen af 160-200ml, samt et eller 2 måltider af 30-60ml lige inden han skal puttes om dagen. Er det tilpas, han virker meget tilpas og sover godt.
Med venlig hilsen Helle