Brev:
Ang hvor meget mælk igen
18. september 2007
Alder:
8 mdr.
Ang hvor meget mælk igen
Skriver til dig igen efter at jeg har fået svar på mit sidste spørgsmål...
Du skriver at 3x150 ml er lige på grænsen... men jeg føler at hun virker godt tilpas med det og hun laver gode tissebleer... Hun drikker godt med vand hver gang hun får et måltid...Så så længe hun virker mæt og godt tilpas er det så ikke ok at fortsætte sådan??? Hvor meget mme vil du sige at hun skal have i hendes alder??
Lige til noget andet... jeg har de to sidste eftermiddage efter middagsluren givet hende lidt a38 med pæremos kan det give HÅRD mave???
For hun har nemlig fået så hård mave nu at det er ligesom modellervoks og gjorde virkelige ondt på hende, da det sku ud men hun var ikke mærket af det hverken før eller efter... Det eneste hun har fået ud over a38 var et halv glas paradismos kan det være en af disse to ting???
Håber snart på svar
Knus