Brev:
Meget sulten om natten - 15 mdr.
18. september 2007
Alder:
15 mdr.
Meget sulten om natten - 15 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på 15 måneder. Hun sover uroligt om natten og vågner flere gange hvor hun får sutten.
Hun har været syg en uges tid med feber og diarré, hvor hun ikke har spist og kun drukket lidt.
Nu er hun rask, dog med lidt forkølelse og hosten. Hendes appetit er kommet tilbage, dog noget mere end før hun blev syg.
Det er dejligt, at hun spiser meget men om natten er hun meget sulten.
Hendes måltider er:
6.15 morgenmad - grød hvor hun spiser pt en hel portion
9. 15 ca frugt
11.30 rugbrød - spiser ca ½ - 1 stykke
15.00 frugt eller brød
17.30 aftensmad - her svinger det meget, hvor meget hun spiser. Nogle gange vil hun intet have.
19.30 vælling ca 200 ml
Før hun blev syg, fik hun en gang imellem en flaske Nan 1 midt på natten, hvis hun ikke kunne falde i søv igen. Efter hun er rask igen vågner hun ved 23 tiden og 03 tiden, hvor hun er sulten og begge gange spiser ca 200 ml Nan 1
Når hun vågner om natten tager det nogle gange 1 - 1½ time før hun sover igen, og vi og hun er alt for trætte om morgenen. Lige for tiden skriger hun helt vildt, til hun får hendes flaske.
Håber du har nogle ideer til, hvordan vi kan undgå at hun skal spise flere gange om natten, og hvad vi skal gøre for at hun ikke er vågen så længe.
Med venlig hilsen
Lene