Svar: Tips mod arp
19. september 2007
Alder:
23 mdr.
Kære Camilla
Det kan hjælpe at komme lidt badeolie i håret på Benjamin, evt. lade ham sove med det i håret natten over så det kan opbløde de skorper der sidder og du lettere kan rede dem ud med en tættekam dagen efter.
Hvis det drejer sig mere om tør hovedbund, så vil det være godt at du bruger en blødgørende shampoo til ham, som giver lidt fugt til hovedbunden. Forhør dig f.eks. på apoteket, så du får noget der ikke indeholder parfume eller andre skadelige stoffer.
Hvor er det dejligt at høre at I nu venter en lille ny og hvor er jeg glad for at kunne følge med her på sidelinien. Det er dejligt med et lille sommerbarn. Et stort tillykke med det. Husk at du nu kan bruge "Livets Bog" på medlemssiderne til at registrere alt omkring din graviditet, fødsel osv. - naturligvis på begge børn:o)
Rigtig meget held og lykke fortsat med det hele:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske