Brev:
Familiens mad?
19. september 2007
Alder:
7 mdr.
Familiens mad?
Kære Helen,
Tak for din tilbagemelding vedrørende mit spørgsmål om madplan for vores datter. Det var rigtig dejligt at få feedback! :-)
Jeg har nu et andet spørgsmål. Jeg læser her på hjemmesiden og man kan begynde at give mere og mere af familiens almindelige mad til et barn på vores datters alder. Ella kan lide det meste mos og frugt vi giver til hende, så jeg regner ikke med at det skulle være det store problem at også give hende mad med lidt mere "voksen" smag.
Men hvordan er det - er det ikke sådan at man ikke må give dem mad med salt i, og det samme med komælk produkter? Den mad vi i familien spiser, indholder jo for det meste begge dele! Og må hun godt spise al slags mad nu- vi spiser meget "udlandsk mad", så som kinesiske, italienske, thailandske retter? Ikke ret meget almindelig "dansk" mad. Og er det ok at give ris og pasta og ikke altid kartofler? Ja, det blev en hel række spørgsmål, men jeg håber at de giver mening!
Med venlig hilsen
Linda