Brev:
Udslæt og knopper om munden
21. september 2007
Alder:
18 mdr.
Udslæt og knopper om munden
Hej Helen
Min datter på 1½ år har pludselig fået noget udslæt/knopper omkring munden.
Det er lidt røde plamager med spredte små knopper - nogle af dem ser lidt hvide ud.
Hverken vi eller vuggestuen tolker at det er mad - har ikke allergi, måske kunne det være pga sutten (har altid brugt de gammeldags som vender ud af) da hun savler lidt mere i øjeblikket - har lidt tænder på vej.
Kunne det være svamp- så kunne jeg jo prøve Brentan, eller har du en god ide??
Hun har ikke ondt ved det og det klør ikke.
Håber du kan hjælpe.
Mange hilsner
K.