Brev:
Hård mave (fortsættelse)
21. september 2007
Alder:
8 mdr.
Hård mave (fortsættelse)
Kære Helen
Jeg har lige modtaget dit svar ang. mit spm. om hård mave og rugbrødshapsere (tak for svaret).
Du skriver at jeg skal give min datter grøntsagsmos samtidig med rugbrødshapsere og det gør jeg allerede (jeg skrev det ikke da jeg ikke troede det havde relevans).
Hun får en god portion grøntsagsmos først og så får hun rugbrødshapsere bagefter.
Hvad kan jeg så gøre ved det?
Mange venlige hilsner
Louise