Brev:
Kan jeg begynde at give hende øllebrød og havregrød?
21. september 2007
Alder:
6 mdr.
Kan jeg begynde at give hende øllebrød og havregrød?
Hej
Min datter er 6 snart 7 mdr. Jeg begyndte først at give hende grød mv. da hun blev 6 mdr.
Hendes kost ser pt. sådan ud:
Hun får ca. mad hver 3 time:
morgen: flaske,
sen formiddag: grød med frugt i,
eftermiddag flaske,
sen eftermiddag: kartofler+grønt,
aften: flaske,
nat: flaske.
Hendes mave blev meget hård og hun skreg når hun skulle af med noget. De sidste par dage har jeg så holdt mig til grød i stedet for kartofler og til frokost tilsat sveskemos. Det er gået fint, men hvordan gør jeg for at undgå hård mave igen ?
Kan jeg ikke godt begynde at give hende øllebrød og havregrød? Er det bedre end købe grødpulver?
Kan du ridse op for mig hvornår jeg skal begynde med mere alm. mad ?