Brev:
Endnu en bekymring
21. september 2007
Alder:
0 mdr.
Endnu en bekymring
Hej Helen
Min dreng er nu begyndt at tisse noget mere, så vil lige give det chance med at det gulsot går i sig selv igen, vil nødig have han skal stikkes igen uden grund.
Men nu til endnu et spørgsmål, jeg har sådan set godt lagt mærke til det fra starten af, men først nu jeg er blevet meget bekymret.
Han har en bule lige under eller hverfald på den sidste del af ribbene, næsten midt på, som er helt hård og det er ikke en del af ribbenet der buler ud. Han blev undersøgt da han kom ud d.18/9 af jordmoren naturligvis, og da var den der også, men hun nævnte ikke noget, og han blev så også undersøgt da han som bekendt i min sidste tråd, var ved børnelægen på grund af gulsot og manglende tisseri, og heller der var der nogen der nævnte noget om den bule. Er det noget der er normalt eller er det noget jeg skal være meget bekymret over og søge læge?
På forhånd tak
Knus Camilla