Brev:
Angående gylp
23. september 2007
Alder:
3 mdr.
Angående gylp
Hej Helen
Tusind tak for dit sidste svar! Vi prøvede den gule allomin, men uden virkning og gik derfor tilbage til mm. Er dog startet op på vælling nu 1 gang i døgnet efter samtale med min SP. Hjalte blir godt nok først 4 mdr om et par uger, men jeg kan ikke blive ved at mætte ham. Han vejer 8 kg. og ville til sidst spise med 1-1½ times mellemrum.
Nu hjælper det at han får vælling midt på dagen, så er der ro på resten af dagen.
Nå, nu til mit spørgsmål.
De sidste dage har der været nogle grønne klatter med op når han har gylpet. Han er ikke snottet så det undrer mig lidt.
Hvad er det? Og skal vi bekymre os over det?
Venlig Hilsen
Line