Brev:
Min datter har kun afføring en gang i døgnet
24. september 2007
Alder:
2 mdr.
Min datter har kun afføring en gang i døgnet
Hey Helen :-)
Lige et lille spørgsmål omkring Kayas afføring.
Hun har fra dag 1 af kun haft afføring 1 gang i døgnet men bleen har så også været helt fyldt, og hun har ikke gjort tegn på hun har haft ondt eller noget, så det har faktisk fungere rigtig godt.
Inden for de sidste to døgn er hun begyndt at have afføring i hver eneste ble, meget grynet og lidt slimet, det undrer mig bare lidt hvordan det lige kan gå fra dét ene til det andet, uden at hun har haft appetitspring.
Hvad siger du??
Venlig Hilsen Helle