Brev:
Putteflaske og afvænning
24. september 2007
Alder:
13 mdr.
Putteflaske og afvænning
Ja jeg har et spørgsmål omkring putteflaske (i dette tilfælde en flaske mme).
Carl er 13 mdr. og får stadig en putteflaske om aftenen inden han skal sove. Jeg synes jo at det er virkelig længe, men samtidig virker han bare så glad og afslappet når vi når til det punkt om aftenen. Hvornår bør vi vænne ham af med flasken?
Allerhelst vil vi gerne vænne ham fra den nu, men vi synes jo også at det er lidt synd.
Hvis han bør vænnes af med flasken nu, hvordan gør vi det så?
Med venlig hilsen
Nadia