Brev:
Flaske - 8 mdr.
25. september 2007
Alder:
8 mdr.
Flaske - 8 mdr.
Hej
Jeg har spurgt lidt før ang. hendes flaskemåltider, men jeg har lige et nyt spørgsmål.
Hun får jo pt 4 flasker med ca 150 ml... men i den skitse til hvordan vores dag kunne se ud putter du kun 3 flasker ind... Er det mon bedre jeg giver hende det? For nu får hun jo faktisk flaske ved 6/7 tiden igen kl 13ca, kl 16.ca og den sidste ved 20 tide... de to flasker ved 13 og 16 tiden drikker hun sjældent det hele af sikkert fordi de ligger for tæt på hinanden???? hvis jeg nu vil lave det om til tre flasker hvor meget ska jeg give hende i hver så????
Håber du forstår mit spørgsmål...
Knus