Brev:
Sove på maven - 4 mdr.
26. september 2007
Alder:
4 mdr.
Sove på maven - 4 mdr.
Kære Helen,
Min datter på knap 4 måneder vender sig meget fra ryg til mave - hver gang jeg lægger hende faktisk. Hun vender sig endnu ikke fra mave til ryg af sig selv. Hun har vendt sig i en månedstid på sit legetæppe, men er nu begyndt også at gøre det i sin seng om aftenen når hun er blevet puttet.
Jeg ammer hende hver 3 - 4 time også om natten, så der lægger jeg hende selvfølgelig på ryggen bagefter, men hun triller lynhurtigt om på maven eller siden og ligger gerne i "banan-stilling". Er det i orden at en så lille baby sover på maven/siden noget af natten?
Venlig hilsen
Andersen