Brev:
Køretur i bil
29. september 2007
Alder:
4 mdr.
Køretur i bil
Hej Helen
Tusind tak for dit svar iht søvn hos os. Tilstår at flasken og barnevognen går ikke (så langt ud er jeg så ikke endnu).
Men skemaet var nok det der skulle til psykologisk for mig selv. Og sørme om han ikke få gange er kommet til at sove 1 time og 30 min, andre gange er det nu kun de 30 min. Forskellen er jeg ved hvornår jeg har tid til Victor tror jeg. (hus må være hus hos os lige nu).
Vil lige rose, har jo i forbindelse med søvn kigget på en del af dine svar og iht det næste jeg skal høre om. Er nu lidt vild med den måde du rådgiver os på. Kan kun sige at det er dejlig med en sundhedsplejerske med holdning og ikke fordømmende holdninger.
Nå, går og er i 7 sind. Vi har vores sommerhus færdig bygget i DK midt i okt., og så vil alle gerne hjem og indrette og hilse på familien. Vi bor i Paris så det tager 12 timer i bil som tidligere er taget om natten (Victor kan ikke underholde sig om dagen).
Ved ikke om jeg roder noget sammen, men er autostolen sat i forbindelse med vuggedød??
Kan se ud fra dine svar normalt er det mere at de til hverdag ikke skal sidde for meget. Frederik sidder i autostol ca 3-5 dage om ugen på vej til skole 10 min af 4 gange ud og ind. Og når vi kommer til DK skal han ikke køre så tit i 4 uger før turen går hjem igen. Så er det store spørgsmål selvfølig om han vil sove så godt i løbet af en nat i en bil, som normalt:-)
Ved ikke om det måske lige er i overkanten, men er på den anden side lidt ude af den over at manden er nødt til at kører hjem med 2 børn alene (mine guldklumper). Og vi ikke kan deles om kørslen.
Du skal være 100 % ærlig her. Hvad der er forsvarlig og helt ude over overdrævet.
Frederik er fra den 4 juni i år.
På forhold tak
Mor til 3 livlige drenge