Brev:
Modermælkserstatning og allergi - 3 mdr.
30. september 2007
Alder:
3 mdr.
Modermælkserstatning og allergi - 3 mdr.
Hej Helen
Min datter er 3 måneder og jeg har ikke længere nok mælk til at hun bliver ordentligt mæt. Jeg har derfor i en uges tid begyndt at supplere med en flaske om aftenen inden hun skal sove.
Jeg giver hende nan1, men bliver i tvivl om, om hun istedet skal have nutramigen eller profylac. Både jeg og faderen har begge pollenallergi.
Med venlig hilsen
Mig