Brev:
Koge vandet
1. oktober 2007
Alder:
4 mdr.
Koge vandet
Hej Helen
Andreas er 4 mdr nu og vi kunne godt langsom tænke os at introducere noget ske mad eller vælling. Nogle siger at de skal have vælling først, andre siger at man ligeså godt kan begynde langsom med skemaden.?
Han får D-dråber på ske og tager dem fint. Hvilket slags mad skal man begynde med at give? Kan du anbefale en god bog med opskrifter fra 4 måneder.
Han får MME + amning om natten, men hvor længe skal man blive ved med at koge vandet inden brug??
Med venlig hilsen
Sine