Brev:
Sund eller usund mælk?
1. oktober 2007
Alder:
21 mdr.
Sund eller usund mælk?
Hej Helen
Tusind tak for dit seneste råd.
Nu har vi endnu et spørgsmål. Vores datter på 21 mdr har haft mellemørebetændelse 3 gange indenfor et år. Vi er blevet rådet til at undgå vanlige mælkeprodukter. Istedet får hun Soyamælk, Naturlí hedder den (blå og hvid karton).
Men den eneste hun kan lide er den med vanille, men der er sukker i. Så er det jo vi tænker, hvor meget sukker er det? Er det lige så usundt som saftevand?
Hun har ikke haft øreproblemer siden vi ændrede hendes kostvaner, men hun er utrolig glad for denne Soyadrik, så vi håber den er sund nok.
Med venlig hilsen
MHF og HHJ