Brev:
Start i vuggestuen - 11 mdr.
1. oktober 2007
Alder:
11 mdr.
Start i vuggestuen - 11 mdr.
Hej Helen,
Vores dejlige dreng på nu 11 mdr. startede i vuggestue d. 1/9. Jeg er først startet på arbejde idag, så vi har været så heldigt stillet at jeg har haft 1 mdr. til indkøring, hvilket har været rigtig godt. Vores dreng har fra starten været glad for vuggestuen. Han er af natur meget nysgerrig, tillidsfuld og interesseret i nye ting og mennesker. Han var bare helt klar til nye oplevelser, stimuli og "udfordringer".
Han har på intet tidspunkt været ked af det når jeg/vi går fra ham i vuggestuen. Han bliver glad (han smiler, fægter med armene) giver tydeligt udtryk for gensynsglæde med sin mor :-) når jeg henter ham.
Jeg har været meget positivt overrasket over hans reaktion på start i vuggestue, da det kan tælles på en hånd hvor mange gange jeg har været væk fra ham inden da.
Jeg har dog nu fået kommentarer fra flere mennesker om, "det er ikke normalt at han ikke reagerer på at du går"!!!!!!!!!!!!!!!! Har jeg virkelig grund til at være bekymret over manglende reaktion på, at hans primære omsorgsperson (moar :-) ) går fra ham, eller kan jeg trygt fortsætte med at være super glad for at han føler sig så tryg at han ikke har grund til at blive ked af det?
Jeg har nemlig set det som, at vi har gjort det rigtig godt med at han er blevet en tillidsfuld, tryg lille dreng som ej heller græder når han kommer i andres arme, højest et undrende studerende blik.
Mange hilsner
Merete