Brev:
Sove i egen seng - 15 mdr.
1. oktober 2007
Alder:
15 mdr.
Sove i egen seng - 15 mdr.
Hej Helen,
Mie er nu 15mdr. sund og frisk og meget livlig pige, med skønt humør og temperament.
Hun er rigtig godt med, spiser godt og er ikke kræsen, glad for sin dagpleje og ja jeg kunne blive ved med at rose prinsessen... ;)
Nå men Mie sover og har altid gjort det, i vores seng, men nu er hun blevet så stor og meget livlig i søvne også, så der er stort set ikke plads til mor og far mere ;(
Så jeg tænker hun skal til at sove i sin egen seng, hvordan laver vi om på dette bedst muligt for os alle tre?
Med venlig hilsen
Majbritt