Brev:
Vand om natten - 12 mdr.
1. oktober 2007
Alder:
12 mdr.
Vand om natten - 12 mdr.
Kære Helen
Vores et-årige dreng er begyndt at vågne og bede om vand ca. hver til hveranden time om natten. Det er sket indenfor de sidste 14 dage, og er gået fra en, til to, til tre osv. gange pr. nat.
Han står op i sengen, græder, og peger hen på vindueskarmen, hvor vandet normalt har stået. Kan det have noget at gøre med tryghed, at vi lige er flyttet? Vi er begyndt at tage ham ind i vores seng om natten, da vi ikke orker at stå op så mange gang - det hjælper nemlig! Så skal han ikke have vand.
Er det som så meget andet også bare en fase, noget der går over af sig selv, eller noget som vi bliver nødt til at vænne ham af med... og hvordan så det?
Håber du kan hjælpe os lidt.
Kærlig hilsen M