Brev:
Vågner tidligt - 14 mdr.
2. oktober 2007
Alder:
14 mdr.
Vågner tidligt - 14 mdr.
Hej Helen
Ja så har jeg lige endnu en spørgsmål til din vidunderlige brevkasse! Tak for svaret mht. putteflaske, den er nu "inddraget" og erstattet med en lille tår mælk i en kop.
MEN nu er vi støt ind i endnu et "problem". I den sidste 1½ uges tid er Carl begyndt at vågne imellem 4.30 og 5.00! Og det synes vi jo er MEGET TIDLIGT. Han plejer at vågne omkring klokken 6.00, og det synes vi jo var okay.
Han bliver puttet mellem halv syv og syv, da han simpelthen ikke kan holde øjnene åbne længere, men alligevel har han sovet til kl 6.00. Det sidste stykke tid er han begyndt at ligge og snakke i en ½ times tid inden han falder i søvn. Skal vi holde ham oppe en halv time længere?
Jeg ved ikke lige om man overhovedet kan gøre noget for at "vende bøtten", men du kunne jo være rart at sove bare til kl 6.00 igen.
Hilsen den noget trætte mor (og søn), da vi har været oppe siden 04.15