Brev:
At ligge på maven - 16 mdr.
2. oktober 2007
Alder:
16 mdr.
At ligge på maven - 16 mdr.
Hej Helen
Det er længe siden sidst, jeg har skrevet og det må jo betyde, at det i det store hele går godt!
Jeg har bare lige et super lille spørgsmål:
Jeg vender stadig min datter, når hun får lagt sig på maven i søvne. Er det egentlig nødvendigt?
Jeg har prøvet ikke at gøre det et par gange og enten så vender hun sig selv på et tidspunkt, eller osse begynder hun at beklage sig, og så hjælper jeg hende med at få vendt sig.
Hun er 16 mdr nu.
Håber du har det godt.
Kærlig hilsen Rikke